Menu

Klachten

Het bieden van een goede kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel. Ik probeer daarom zo goed mogelijk aan te sluiten bij uw hulpvraag en ben geschoold in wetenschappelijk verantwoorde methoden en technieken om u de behandeling te kunnen geven die bij u en uw klachten past. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de behandeling. Vanaf het eerste gesprek nodig ik u uit om uw kritiek en klachten met mij te bespreken om zodoende een goede behandelrelatie met u te kunnen opbouwen. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, kan gezocht worden naar een oplossing bijvoorbeeld in de zin van verwijzing naar een collega. U heeft natuurlijk ook de mogelijkheid om officieel een klacht in te dienen. U kunt dan terecht bij een LVVP-klachtenfunctionaris van Klacht&Company. Deze is bereikbaar per mail via LVVP@klachtencompany.nl, per telefoon via (088) 2341606 of per aangetekende post via postbus 3106, 2601 DC Delft. Bij voorkeur stuurt u het klachtenformulier per mail aan Klacht&Company.

https://www.lvvp.info/voor-clienten/hoe-te-handelen-bijklachten-over-de-behandelaar/.

Verder kunt u terecht bij het Centraal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg Postbus 20302 2500 EH Den Haag Telefoon: 070 3405417 Website: www.tuchtcollege-gezondheidszorg.nl

взять займ на карту взять займ онлайн быстрые кредиты